Post by asnatidatmo on Feb 16, 2022 9:43:13 GMT -1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lily’s Garden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lily’s Garden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Lily’s Garden 2022 version ▞▞▞
Gåderne er sjove og udfordrende. Du får masser af boostere gratis. Jeg har spillet dette spil i flere måneder, jeg er på niveau som 4000+, og jeg har ikke brugt nogen penge på det. Jeg har set anmeldelser, der siger, at det er dyrt at spille, det er ikke sandt, medmindre du ikke har nogen tålmodighed, eller du virkelig stinker i gameplayet. Historier er søde, grafikken er god, karaktererne er gode. Generelt sjovt spil.
Elsker historielinjen og karaktererne. Nogle af gåderne er kedelige og kræver alt for mange forsøg at løse, men dette spil er meget generøst med gratis spilletid og gratis boostere. Jeg sætter også stor pris på muligheden for kun at bruge en dollar ad gangen. Jeg ville give den 4,5 stjerner, hvis jeg kunne.
Skal opdateres alt for ofte! Irriterende !!
Fungerede godt og elskede at spille det. Men nu virker historiedelen ikke. Karaktererne og en lade er endda forsvundet fra spillet
De seneste ændringer har ødelagt spillet. De har frataget muligheden for at bede om eller give live til dine Facebook-venner. Du kan kun få eller modtage dem fra medlemmer af din familie(team). Så hvis du vil bruge noget tid på at spille spillet, skal du være på et hold, bruge 900 mønter eller betale for ekstra liv. Edit: Det ved jeg allerede!! Jeg kan ikke lide det!!! Og du vil miste spillere, der ikke ønsker at very *friendly* personte sig til en familie. Men du er åbenbart ligeglad!!!!!
Acrylic Nails! Szimulációs játékok amh
Jeg plejede at elske dette spil, det plejede at være rigtig sjovt at spille, men det har vist sig at være det værste spil nogensinde, fordi banerne er så svære at spille, og du kan ikke vinde dem for at kunne flytte til de næste niveauer... niveauerne burde ikke være så fandens svære at vinde, men alle disse niveauer er, at du aldrig kan rykke op til de højere niveauer, det er latterligt!!!
Interessant spil, der skaber nye haver ved at arbejde sammen med andre. Ingen annoncer til at distrahere fra spillet, dog spilrelaterede køb. Men hvorfor er spillet avanceret af gåder, der kræver missiler og bomber for at sprænge blomster i luften? Ok, blæser også ukrudt op. Kan spilindustrien ikke skabe udfordrende gåder af abstrakt skabelse og samarbejde? Spilannoncer i andre apps er for det meste krige og skydning. Skal udfordringer i samarbejdsspil opmuntre lysten til raketter og bomber?
Har bestemt sin charme. Alt i alt et solidt spil
🙂
Det virkede, og jeg holdt mine fremskridt. Tak Taktil
jeg hedder jenny og jeg elsker at spille Lilys Garten
Hyggelig historie
Super spil. Dejlig afslappende ☺👍
Spillet er super vanedannende! Jeg er allerede på niveau 6500! Jeg kan spille det i timevis ad gangen, og det er en sjov måde at slappe af på sidst på dagen.
Jeg nød virkelig dette spil, indtil jeg bemærkede, at der er snydere i spillet med deres hjælpetællinger. Jeg anbefaler ikke dette spil, hvis du ønsker et ærligt spil eller er konkurrencedygtig. Kundesupport lad os snyde dem, så min vurdering er gået langt ned.
Lily’s Garden Dėlionė ecc
Jeg tror, jeg er på niveau 1673, jeg gav 3 stjerner, fordi den er afhængig og en vidunderlig historie, men fra dag ét lukker den sig selv ude og nogle gange tager også mine fremskridt, puslespillet bliver umuligt at slå, og til tider lige som jeg får det sidste blokerer det lukker ned for at skulle bruge timer på det igen im board med at jeg er ved at afinstallere denne app
Spillet er "ok", men der er for mange vedtægter og andre ting, som ikke er ønskelige. Og elementer har bogstaveligt talt brug for for mange stjerner for at fuldføre. Når du først starter spillet, er det mindre. Derefter stiger det til flere stjerner for at fuldføre opgaver. Også at tale med andre koster stjerner. Der foregår en masse snak, så mange spildte stjerner når ikke rigtig nogen vegne.
Godt spil fed historie
Meget såj spil mvh jimmi
Spillet har så meget potentiale, men jeg spiller spillet for at bygge haven, men 95 procent af tiden spiller jeg puslespil. 1 stjerne for at fodre Roxy, du bruger den, men du fodrer ikke Roxy, så sker der noget, og det er en anden stjerne at fodre Roxy, husk det er en stjerne pr. puslespil, du fuldfører, og designopgaverne er 2 til 3 stjerner og vil sandsynligvis Vær mere. Og til ejeren af spillet, lad være med at fornærme mig og fortæl mig "vi er kede af, at gåderne er for svære for dig"
Nu har jeg spillet siden august 2019, og jeg er stadig ikke træt af spillet. Jo, jeg har brugt lidt penge på det i ny og næ, men det er ikke et must. Historien er fin. Spillet er godt - udfordrende, men tilpas udfordrende. Og har man brug for hjælp, sidder verdens bedste support-team klar til at hjælpe!
Elsker spillet, og de tilbyder gratis boosts og liv ofte nok til at hjælpe dig med at slentre gennem historien på et anstændigt sted, men efter den sidste opdatering går spillet ned efter hvert niveau. Det har jeg bare ikke tid til tålmodighed til. Jeg overvejer at stoppe helt
Spillet er bare ok. Du kan kun tjene 1 stjerne pr. spil og så skal du bruge den bare til at tale med folk eller bekæmpe et egern, og det gør intet for at fremme historien, så det er dybest set spild af en stjerne. Det ville være bedre at tjene 1-3 stjerner afhængigt af hvor mange træk der er tilbage efter at have afvery *friendly* persontet brættet. Desuden går raketboostere mistænkeligt ALDRIG, som du har brug for dem. Hvis du har brug for vandrette boostere for at vinde et spil, vil du altid få lodrette.
Spillet er godt, jeg elsker at spille det i min fritid, men de stjerner, vi får efter at have spillet, bør øges, fordi hvert niveau bliver hårdt, hver gang vi spiller, og vi får stadig en stjerne
Jeg har downloadet dette spil før, men var nødt til at afinstallere, fordi jeg var afhængig af historien og brugte alt for meget tid på min telefon. Jeg er tilbage i det igen. Elsker stadig historien MEGET og er længere henne i denne tid. Du kan betale for boostere, men hvis du er tålmodig, behøver du slet ikke at bruge nogen penge. Edit: Jeg er over 1.000 niveauer og keder mig overhovedet ikke.
Spillet er nemt nok. Trist, at spillet ikke er som annoncerne viser det. Det så sjovt ud.
Jeg er helt vild med dette spil. Det eneste problem, jeg har, er at kunne gemme fremskridt, hvis du ikke har Facebook. Jeg har været nødt til at starte spillet over 3 gange med hver ny telefon, og jeg skulle bare nulstille min nyeste telefon til fabriksindstillinger, så nu genstarter jeg IGEN, og jeg har nået det til omkring niveau 700 de sidste to gange og brugt penge på at hjælpe mig et par gange at komme så langt. Jeg ville elske at kunne gemme på google/e-mail. Og jeg ville elske at være i stand til nemt at komme tilbage til niveau 650.
Rigtig sjovt
Nogle af banerne er svære at gennemføre. Det er som om jeg vil have at man skal købe ting til at hjælpe
Jeg ville elske at give den 5*, men nogle af niveauerne er unødvendigt svære. Det er et fantastisk spil, men det skal være sjovt og ikke frustrerende!
Lily’s Garden Teka-teki vfn
Har lige kørt den nye opdatering, og den slettede mine fremskridt og det sæsonkort, jeg betalte for. Spild ikke dine penge.
Fantastisk spil.
**OPDATERING 11/11/21** STADIG IKKE løst Jeg giver det 4 stjerner. Det er et fantastisk spil, når du går for at købe ting, det slår dig ud af spillet, og du skal genstarte igen. Ret det, så vil jeg ændre vurderingen til 5. Tak
Elsker spillet, især fordi det ikke har annoncer. Den eneste klage, jeg har, er, at mit spil i den sidste måned eller deromkring bliver ved med at fryse. Jeg har geninstalleret adskillige gange..aldrig mistet noget..gør mig glad. Jeg regner med, at I alle vil ordne det til sidst. På den måde fik du en 4
Sjovt men... ligesom alle disse spil kommer du lidt ind i historien og puf, du kan ikke slå et niveau for at redde dit liv. Jeg har ikke brug for 6 timers uendelige liv, jeg vil bare have niveauer, jeg kan slå
I den sidste uge bliver spillet ved med at slukke. Nogen idé om hvorfor? At miste mønter og stjerner. Bliver frustrerende.
Dette er det bedste spil, jeg har spillet, men jeg gav det kun 4 stjerner, fordi jeg ikke kan fjerne scape metal venligst 🙏 🥺 løs dette problem
Lily’s Garden Dėlionė syrj
Jeg nyder spillet, da jeg kan lide at have haven. Det har smukke haver. Jeg kan ikke lide, når der er kedelige små ting, som at man selv skal spille for at tale med en person. Eller når det bliver for svært at vinde, selvom du har lidt hjælp. Generelt kan jeg lide spillet.
Meget god spil
Rigtig sjovt spil/historie. Jeg ville bare ønske, jeg ikke havde betalt noget og undgået den dumme isbjørn. Jeg ville ønske, der var en måde at lukke det af. MEGET distraherende og passer bare ikke ind. Bortset fra den ting, vildt underholdende indtil videre. Det ser ud til, at alle spil kan vindes, hvilket til sidst lader dig komme videre, du skal bare være tålmodig og vente på, at en lettere version kan løses. Giver mig en grund til at tage en pause lol
Virkelig hyggeligt spil med en venlig grafik og en god historie.
Det er et ret godt spil. Jeg vil foreslå, at spillet giver dig 3 stjerner, hver gang du passerer et vanskeligt niveau plus et par bomber. Bortset fra det er det et meget vanedannende spil. Jeg kan også godt lide CG på spillet og den søde historielinje. Jeg ville også ønske, at vi ikke behøvede at bruge vores stjerner til at tale med nogen, det er spild af mine stjerner. Og til sidst vil jeg hellere bruge pengene på flere liv og bomber end på tøj. Jeg kan virkelig godt lide, hvordan bomberne fungerer med de farvede blækflasker. Fedt spil
Hvorfor opdaterede jeg, og hver gang jeg åbner spillet står der at opdatere, så når jeg klikker på opdater, skal jeg skrive en anmeldelse og spille. Tog billede, men har ikke mulighed for at uploade dem. HÅBER DU LIKE ANMELDELSEN, DA JEG FØLER DEN BLEV TVANGET PÅ MIG
Jeg elsker dette spil, men af en eller anden grund vil det nu ikke lade mig spille for at få de stjerner, jeg har brug for for at komme videre.
En masse stop og start og begrænsning for at få tingene gjort, den del er irriterende, men resten er godt